Bij Chrisma staat ontzorgen centraal, en dat bewijst de Knokse renovatiefirma opnieuw. Met club soignee, hun nieuw stijlvol belevingsconcept in de Natiënlaan. Vanaf nu maken klanten kennis met Chrisma en het team op een wel heel speciale manier. Na een eerste kennismaking bij de klant thuis en een bezoek aan een lopend project ter inspiratie, trakteert Chrisma hun klanten nu ook op een 3D-presentatie op groot scherm in een nieuwe setting.
“MET CLUB SOIGNEE GAAT CHRISMA VERDER DAN HET DOORSNEE SHOWROOMBEZOEK EN BIEDEN WE ONZE KLANTEN EEN UNIEKE BELEVING AAN”
– CHRIS MAES, FOUNDER CHRISMA.
NOT YOUR AVERAGE SHOWROOM
De interieurspecialist tilt zo het bouwproces van de klant naar een hoger niveau. “Met club soignee ontzorgen we klanten van bij het begin en zetten we onze kenmerkende totaalaanpak extra in de verf”, initieert Chris. De belevingsruimte werd dan ook volledig ontworpen met het traject van de klant in het achterhoofd. “In de presentatieruimte kunnen we op groot scherm 3D-presentaties geven. De gekozen materialen leggen we er aansluitend bij zodat klanten een goed beeld krijgen van de uitvoering en gericht vragen kunnen stellen. In de zithoek worden de plannen rond de tafel verder besproken. Aan de bar sluiten we af in stijl met een hapje en een drankje”, schetst Chris. “Voor dit belevingsconcept wilden we net ietsje meer. De kenmerkende Chrisma stijl en afwerking werd gecombineerd met eclectische elementen waardoor het geheel een warme sixties sfeer uitstraalt.”
WELCOME TO THE CLUB
De term ‘club’ wijst niet enkel op de exclusieve ervaring van de klant, maar duidt ook en vooral op het Chrisma team. “Ons complementair team is onze sterkte, wij zijn een mix van verschillende talenten en kunnen hiermee een antwoord bieden op elke vraag. Daarnaast willen wij onze belevingsruimte ook graag openstellen voor architecten, zodat zij deze beleving ook met hun klanten kunnen delen.”
Dit artikel komt uit ons magabook KNOKKE Talks. Issue 04 (winter vibes 2022).